edDy sYrOl

Friday, December 19, 2008

color of life

warna memainkan peranan yang penting even dlm pemilihan barang2 harian kita..malah warna itu boleh menggambarkan diri kita sendiri...

let me share a few colors yang memang jadi pilihan aku kalau aku pakai baju...ceh...heheh..tak suke toksah baca ek....

1. putih..
semenjak dua ni aku mmg gilekan warna putih.sbb apa, sbb aku rasa bila pakai warna putih buat aku rasa diri aku saaaangat bersih..suci...dan murni..hehhehe...and also when i use white shirt, it will hide my body yg damn kurus ni...ahahaa...bagi aku la, aku selesa dgn keadaan body aku dan t-shirt putih, berkolar mahupun tak berkolar...kemeja pun ok gaks..time hujan gak suke pakai baju putih...cool...

2. hitam..
hitam aku suka pakai bila time malam atau time hang out reramai dgn kawan. kwn aku ckp aku lagi bek pakai hitam dr putih sbb bentuk badan aku yg comel lote ni...huhuhuhu...tapi bagi aku baju hitam ni nampak strong.

3. coklat
aku ada gak koleksi baju coklat ni. t-shirt la..aku suka pakai warna ni tgk pada jenis baju dia, design dia dan jenis kain. basically, tak berapa suka coklat. tapi ok la.. nampak santai.

4. hijau.
kalau baju melayu mmg aku suka hijau. nampak best n cool dengan hijau..more nature.

5. oren
aku ada satu baju oren sekarang. baju free. n also my favorite stuff..hehehe...oren kalau baju T dia sesuai dgn design, simple, dan kain cantik mmg best pakai.. dan bagi aku baju T warna oren kena tak terlalu besar dari badan hangpa. nanti nampak tak sesuai. bagi aku, oren nampak sexy dan strong.hahahha..sexy tu yang mahal...ahaks...kena berani la dengan color ni...

6. biru.
biru ni sometime ok.kalau aku baju kemeja biru nampak cool. lengan panjang lagi nampakkan hangpa lebih matang dengan penampilan. biru ni sesuai la untuk formality same as black and white. baju T biru bagi aku yang lawa bila warna agak cerah la..yang warna dark tak cantik.nakpak tak cool dan bosan.

so far, ni la warna pilihan aku untuk pilihan baju..well, semuanya bergantung kepada keadaan dan situasi.kena sesuaikan keadaan la. tapi biasanya aku ni santai ja gi memana. tak kisah org nak ckp pew....untuk pengetahuan, apa aku ckp di atas hanyalah mengikut kepada pendapat aku sendiri. bukan di pengaruhi oleh mana-mana pihak. i have right to say so..kan kan kan...nanti kalau ada warna baru yang aku suka ill write here...huhuu..

so, stay cool with the color of your life...

No comments: