edDy sYrOl

Wednesday, July 27, 2011

SARANG JERUNG NAK MENEMPEL KAT BLOG EDDY SYROL


uiks uiks uiks... tetibe aku rasa cam ada sarang jerung yang nak menempel kat blog aku. ape ni derr.... hohohoho..

lek semua, aku saja buat kecoh. ok, blogger yang menyintai sarang jerung ni (aku pun tak tahu lah camne rupa sarang jerung tu kannn) telah menganjurkan contest yang bernilai RM150.00... pre-contest sedang berlangsung sekarang sampailah 31 Julai 2011 ni..tp contest sebenarnya akan diadakah sampailah 31 Ogos 2011 nanti... sapa2 nak join korang click lah mana2 pic kat sini yg aku tepek...


baiklah, untuk syarat2 penyertaan dan maklumat paling tepat berkenaan contest ni, mari kita baca selanjutnya...

syarat untuk join contest ni mudah jer, just perlu buat perkara berikut:

1. buat satu entry khas untuk contest ni.

2. follow blog Sarang Jerung.

3. like page Sarang Jerung kat facebook.

4. submit entry yang siap tu kat wall page Sarang Jerung.

lepas tu siap dan dah boleh start untuk menang. hehehe.

hadiah yang ditawarkan juga lumayan:

tempat pertama: rm50

tempat kedua: rm30

tempat ketiga: rm20

dan hadiah saguhati: rm10 untuk mereka yang layak (5 orang terpilih).

apa cara untuk menang:

1. untuk tempat pertama, minimum 350 unique click dari blog korang dalam tempoh sebulan.

2. untuk tempat kedua, minimum 250 unique click dari blog korang dalam tempoh sebulan.

3. untuk tempat ketiga, minimum 150 unique click dari blog korang dalam tempoh sebulan.

saguhati 5 orang. minimum 50 unique click dari blog korang dalam tempoh sebulan.

contest ni sebenarnya pasal apa?

peserta just perlu mempromosi blog Sarang Jerung ikut kekreatifan masing-masing, dan setiap unique click ke izzudin.com akan dikira then blog yang mendapat klik tertinggi akan menang dengan wang tunai dan boleh lah shopping raya.. yahuuuuuuuuuuuuu (~_~)


so, aku rasa nak men-tag org2 ini:

yazid
azri
hawis
scha putra

so, sape rasa rajin, mai lah menjoinkan diri...

p/s : sape tak click kat blog aku, aku kick!! (~_~)

No comments: