edDy sYrOl

Thursday, November 24, 2011

blog penuh iklan


malam ni aku habiskan masa BW sambil makan jajan. aku rasa lapar manjang. perkembangan yang baik kot sebab asal lapar, aku makan. as usual, aku buat random BW juga lawat blog-blog yang aku suka. MALANGNYA, ada blog yang sebelum ni aku memang suka sangat singgah, buat aku rasa cuak pula.

sebab...........

blog-blog terbabit terlalu banyak iklan yang depa tepek. ada tu yang iklan dia di kiri kanan sampai menutupi entry. kita nak baca pun payah dol. ada tu yang dalam entry dia pun ada iklan. korang bayangkan, setiap satu rangkap, di selangi dengan iklan yang banyak untuk ke rangkap seterusnya. nak baca pun jadi tak selera. ada gak yang blog dia banyak iklan, tapi takde lah samapi ganggu entry. entry kan penting sebab org masuk blog anda sebab nak baca entry.

opsss........

maaf lah pada yang terasa dengan entry ni. just luahan hati yang lapaq kot =.= aku ni jenis yang rajin gak BW, kalau aku suka sesebuah entry tu, aku like lah. dpt gak ping kat FB aku. komen pun selalu gak kalau tgh mood BW.tapi, kalau hal-hal iklan seperti yang aku dah sebut di atas berlaku, memang dah mls r nak lawat blog terlibat. sebab aku kalau baca, aku baca from top to toe. even aku baca laju2..

p/s: td check tabungan, 30 sen je..hahaha (~_~)

9 comments:

iAmCekbolat said...

haha.. mata duitan tuhh -,-"

Nurul Iman Rosman said...

haha. sokong dengan CekbOlat,

mata duitan kot ;)

Pink Diary said...

betul la, bukan tu je, yg blog byk tul benda2 terbang la, berkelip klip la, susah tul aku nk baca entry, habis dgn bulu2 mata aku terbang skali

Ujang9897 said...

yg setiap entri ada iklan pun ada ek..=)

yg byk sgt iklan ni blogger masyuk..tak peduli sgt hati reader..=)

ch000tz said...

heheh same here....dah 8tahun berblogging tak xminat nak tampal2 iklan lagi hehehe

http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/nyawa-yang-tersisa.html

Hans Hanis said...

blog aku camner?
ok x?

Z.I Zam Ijam said...

memang sarat , tak suka , haha ,
baca ala kadar lepas tu pangkah *haha aku kejam .

Ryan Ervan said...

betul2!

محمد رازيق said...

hehe.. tu la pasal.. bro, meh bw blog aku pulak..