edDy sYrOl

Friday, December 17, 2010

komplot

lama tak mencoretkan sesuatu kat sini..rasa rindu nak menulis sesuatu di sini dengan panjang lebar...since ada facebook ni, asyik tulis dalam facebook je kan. well, facebook is phenomena.

sebenanya ada perkara yang sedikit mengganggu fikiran aku. adakah ini salah aku atau salah orang2 yang terlibat...aku dapat rasakan sesuatu yang tak betul dalam perhubungan aku dengan si dia.

ya aku akui, satu permasalahan yang kompleks bila aku couple dengan kawan baik merangkap sepupu kepada ex-couple aku. but what the hell is the problem with that? aku tak faham apa sebenarnya yg ex-couple aku mahu lakukan. bagi aku cukup dia berpura-pura selama ini memberikan alasan yang tidak2, tapi cerita dari semua orang sekeliling sudah menggambarkan siapa dia sebenarnya..walaupun apa org cakap ttg dia, aku masih terima dia sbg kawan. even dalam facebook pun tetap keep in touch.. but 1day aku perasan ex-couple aku ni dah remove aku dr friendlist dia.dan yang paling ketara, seorg kawan dia yg close dgn aku di facebook pun dah remove aku..even block aku kot..why? am i did wrong to u guys?

sekarang aku dapat lihat couple aku dan ex-couple aku membincangkan dengan jelas dkt wall FB tentang seseorang yang drg rasa tak puas hati..bukan nak terasa tp sinis perbincangan membuatkan aku tahu siapa yang di perkatakan... its ok...

maybe aku pernah buat kesilapan, tapi biarlah sebagai manusia kita saling memaafi.. aku maafkan perbuatan mereka2 yang pernah menyakiti aku dan aku harap juga org2 sekeliling memaafkan kesilapan s=aku dlm sedar atau tidak..

selamat menyambut maal hijrah....

No comments: