edDy sYrOl

Sunday, January 23, 2011

bagai kain buruk

APALAH nasib seorang suami apabila isteri yang dikahwini atas dasar cinta bersikap ala samseng apabila sering mengungkapkan perkataan sumpah seranah seperti babi, bodoh, tolol, pergi jahanam dan pergi mampus terhadap suaminya. Bukan saja suami, keluarga suami turut menerima nasib sama.

Lebih 10 kali juga isterinya meminta cerai selepas memulakan pergaduhan dengan alasan si suami lambat mengangkat panggilan telefon dan membalas khidmat pesanan ringkas (SMS) dihantarnya.

Atas alasan lambat mengangkat telefon dan membalas SMS itu juga, barangan peribadi termasuk hak milik syarikat tempat si suami bekerja, dirosakkan si isteri.

Paling memilukan si suami, pernah satu ketika isterinya mengejutkannya daripada tidur menggunakan kaki. Ikuti luahan Razman, 30, kepada wartawan Metro Ahad, ASMIZAN MOHD SAMIRAN mengenai kisah dukanya memperisterikan ‘wanita samseng’ sebagai pengajaran kepada masyarakat.

Bagi membuktikan dakwaannya, Razman menghubungi beberapa ahli keluarga, rakan dan jiran supaya wartawan mengetahui sendiri kebenaran kisahnya.

cerita lanjut CLICK SINI


p/s :- berani istri aku nanti buat aku cam ni? mimpi lah..hehehhehe

5 comments:

niesz said...

kalau niesz, niesz cerai je bini mcm tu..nsib la talak tu bg kat laki..kalau bg kat pompuan..mmg da rmai la org cerai kat dunie ni,,hehe..

eddy syrol said...

kan..tu la pasal..adoii..dunia dunia

ciK mOt ©™ said...

datang sini dari fb hotmy...follow sini la plak...

ciK mOt ©™ said...

hurmm...isteri cam gini, terang2 tak cium bau syurga...

eddy syrol said...

thx cikmot sbb polow... tu la istri cenggini harus di singkirkan jerk..