edDy sYrOl

Saturday, January 29, 2011

follower ke 100

yeehaaa.... saya dah dpt follower ke 100, tapi masalahnya camne kite nak tahu siapa follower kita yang seratus? saya pening ya..ada sesiapa yg boleh memberikan bantuan? sila beri tunjuk ajar ya. saya ingin memberikan penghargaan kepada empunya diri itu :-)

o ya, hari ni agak slow buat aku sbb semalam gile chat ngan blogger2 dkn fanpage blogger dkt FB..hahaha... merapu je kiteorg...

baiklah, masa utk blogwalking sambil click2... jom jom

p/s :- edit2 pics ni sambil2

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

salam...saya rasa yang last sekali tulah follower yang ke 100...

eddy syrol said...

last dari mana? dr bawah ke dr atas :P kompius

kindergartenlibrary said...

kan follower ada 101 . .
tolak 1 jadik 100 . .
yang pakai cermin mata itu yang ke 100
=)

Muhammad said...

dari atas..

eddy syrol said...

tq nelly...tq matika