edDy sYrOl

Friday, January 21, 2011

mimpi semalam

nak di jadikan cerita, semalam aku mimpi agak pelik r... ader ke patut aku mimpi solat... huhuhu..tp best gaks la... tak mimpi yg bukan2 mcm sebelumnya...

u know what, aku mimpi siap truly like perform solat... dan aku tersedar ketika aku bagi salam ke kanan.. btol tak tipu aku siap sapu muka n aku buka mata, isk...tidur ke...ingat dah solat subuh... hehehhee....

BTW, mimpi mcm ni lagi baik dr mimpi yg tah hape2 an an an....

p/s:- korang mipi teruk tak semalam.. org ckp mimpi ada tafsiran tersendiri

4 comments:

qeen said...

yupp. mimpi memang ade tafsiran sendiri. tapi mimpi eqin memang slalu takde makne utk dtafsir. haha.
my mom slalu mimpi macam2. and ade makne sbalik mimpi mak eqin tu.
ksimpulannye, amek wudhu' sbelum tido. spaye mimpi kite tak d ganggu setan. betul takk?urea

eddy syrol said...

actually dah ada buku tentang tafsiran mimpi (yang betul2 punya, bukan khurafat nyer) dkt pasaran. malah ada terjemahan dlm bahasa inggeris n BM.. try tengok :-)

nazrul ashraff said...

haha..smlm mmp gonjeng!ngeri bila nak ingt balik..

eddy syrol said...

nazruf..gonjeng? bahaya wooo..hehehehe