edDy sYrOl

Thursday, January 20, 2011

rutin baru sebagai blogger

hello guys n garlz....

selamat petang. buatpe tuh? aku an lapar td, so aku amik dua ketul ayam masak kicap (mak buat) dan sikit nasik n makan di petang hari. adakah itu perkembangan yang baik utk aku? opkos!!!! eddy syrol kene mkn banyak2 ok, baru cepat besar!! lols...

o ya, saat ini aku dah selesai lawat beberapa blog yang aku rasa cun2 entry dia.. yang aku ada komen tu, hehehe...korang cun ler... dan aku siap click lagi iklan depa... nape? korang pelik ke? aku suka entry teman blogger nama ammar ni, dia bgtau ape dia buat tiap masuk melawat tapak projek blog org lein..huhuhuhu... bagi aku apa dia ckp tu betul sesangat. takdenyer merugikan kita :-)

o ya, aku blum habis lagi ni...mcm ada blog entry baru.. nak usha siket... jom jom!!

p/s :- arini karipap takde ek... huhuhuu

No comments: