edDy sYrOl

Sunday, January 30, 2011

"Special Giveaway from Moscow"


nak join ni lax.. huhuhu..sapa nak maklumat lanjut leh CLICK SINI

sini aku ngan baik hatinya telah menyenaraikan syarat2 nyer...

Syarat-syaratnya
  1. Peserta mesti mempunyai blog (kalau tidak camana nak tag member kan?)
  2. Anda dijemput menjadi follower http://norakhtar.blogspot.com (tiada paksaan)
  3. Post satu entry ttg giveaway ini di dlm blog anda "Special Giveaway from Moscow" dan link kpd blog ini ( copy syarat penyertaan dr no-1 hingga seterusnya)..dan kalau rajin letak enty berkaitan di sidebar blog anda..kalau tak rajin..tak payah..tak nak paksa..:)
  4. Tag 5 orang rakan blog anda(nak tag lebih pun takpe) dan pastikan mereka tahu diri mereka telah di tag.
  5. Tinggalkan komen ikhlas anda tentang (1) kebaikan giveaway dan (1) keburukan giveaway di bahagian komen kat bawah ini beserta URL blog anda supaya senang saya contact.
  6. Giveaway ini bermula petang ini hingga 28 Feb 2011.

baiklah, untuk memenuhi syarat yg kelima, ni jawapan aku:-



baiklah tiba masanya nak tag member:-
asrul
ray
adie
sepol
arelong

5 comments:

hawiz said...

pehh....tq sbb ko tag aku..hahaha.....cma best jer adiah dier...ko nie..kt blog org pggl aku hawiz r..kn aku punyer nama pnjang,..hhahaaaaa

eddy syrol said...

lerr...dah nama ko sepol derr..aku pgl je sepol..tersendiri..ngeh3x...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woooo aku punya nama tak tersenarai pun but aku nak joit gak tak kira ... thanks fo infor tu

kindergartenlibrary said...

Gud luck !

eddy syrol said...

thx nelly