edDy sYrOl

Wednesday, February 2, 2011

contest kami pose comey


ok baiklah...marilah menjoinkan diri ke dalam contest ini.. sape2 yang amat sgt berminat, silalah CLICK SINI


inilah pic comey aku dan member2 ketika menang banyak hamper..korang ader? ..comel an an an an.... sape kata tak comel jumpa aku face to face :p takut takut ..ngeh3x... sila click picture untuk membantu tumbesarannya..



SLOGAN :- aku join contest ni sebab aku nak sangat hadiah tu wahai cik amni. hp aku ada dua, satu nokia 1600 dan satu g motorola L6i. yg nokia dah hampeh takleh guna,so besarlah hati dpt menang hp tu. dah lama ngidam nak hp canggih manggih. selain itu, aku merasakan diri aku comel, maka aku pun join contest ni.

sekian... (**ada rupe slogan tak?)

nak tag :- ray
asrul
el
idan
arelong
hawiz

p/s :- mimpi2 hp baru :P

4 comments:

nelly said...

Gud luck !

mr.syazwan said...

wo wo wo

contest best ni

gud luck ye

=_=

amny.. said...

sory lambat view...

thnx joinn..(^^)

best of luck k..;DD

eddy syrol said...

thx nwlly..jom join :-)

syazwan:- jom join jom

amny :- hhehehehe... best contest ni