edDy sYrOl

Sunday, April 3, 2011

budak lelaki selalu ada, tapi aku TAKDE...

best tak tajuk? hehehe... aku nak citer la sikit apa benda2 yang budak lelaki zaman ni selalu miliki lah, tp aku tak ada pun benda2 tersebut..dan kenapa aku takde benda2 yang akan di nyatakan nanti... meh bace....

1. kasut, key chain, sticker atau ape2 barang berkaitan bola... aku memang takda..apsal ek? tak jantan lah ko eddy takde benda2 macam ni... ada aku kesah ke? dah aku tak suka main bola (sebab takda skill lah nak main bola) so takda benda yang menyebabkan aku perlu memiliki benda2 mcm ini...


2. cleanser for man... serius aku takda benda ni.. kan lelaki zaman sekarang jaga gak kesihatan kulit muka. asset tu derr.. aku takda sbb muka aku tak brapa nak biasa pakai pencuci muka bagai ni. aku akan pakai kalau memang muka rasa gatal sangat, itu pun kebas abang aku nyer..keh3x..

3. 10 helai seluar jeans... aku ada tak sampai 5 helai seluar jeans ni... mahal la seluar jean, apa lagi yang lawa. lagipun susah nak basuh seluar ni..aku pakai sekali sekala saja...

4. pics dedah dada sampai pusat.. keh3x... takde maknanya... alasan paling mudah untuk ini ialah sebab aku ni kurus giler.. so takde makna aku nak dedah tubuh badan ku. biasa yang dedah badan ni dak laki yang badan cantik dan rajin g gym...

5. chewing gum.. biasalah kan dak lelaki kadang tgh bersukan pun mkn benda ni. aku boleh mkn benda ni, tapi takleh lama sangat dan takleh kerap sangat. nanti rahang aku kejang... seyes cakap..

6. spek hitam... aku takde koleksi spek mata hitam derr... tp pic berspek itam blambak..keh3x... nape takde koleksi? sbb aku dah rosakkan banyak giler spek hitam... ~lalalalalala~

ni cuma sebahagian yang lelaki zaman ni ada yang aku takda...ada banyak lagi sebenarnya tp nanti lah share citer lain..

p/s : yang aku ada org takde ada tak? hayoo...

5 comments:

Tuan Muda Naim II said...

sebab pokcik bkn bdk laki..pokcik dah tua

epulafea said...

adakah pandangan mata awak eddy syrol yang kejam itu begitu power sehingga sunglass yang dipakai mampu rosak? baiklah.

husna mukhtar said...

adik eden metroseksual

ball0na . tiut2 ツ said...

hahaha . kasih syg bini ad0 d0k p0kcik ?? .

eddy syrol said...

noim : muke hang lg tua dr aku k

sepol : ko mmg carut aku no. 1

husna : skali baca ingat td motosikal :P

ballona : opkos ada!