edDy sYrOl

Saturday, April 30, 2011

dah baik dah


alhamdulillah... akhirnya setelah sebulan lebih menunggu empon kat atas ni di baiki, hari ni siap juga. akak kedai empon tu sms aku suh ambik. walaupun empon ni tak secanggih empon2 korang (aku yakin korang pakai model empon yang canggih manggih saat ini), tapi empon ni dah cukup baik dan berguna utk aku. aplikasi yang bolehlah tahan. mahal lak tu dulu2.. so sayang lah...

dapat warranty 2 minggu je. hopefully, boleh lah tahan lama, tanak lah empon ni rosak balik. aku ni kayap nak baiki empon ulang2 kali...

p/s : jagalah harta benda dengan baik...

4 comments:

Mah@Mahu said...

Dah ok leh lah sms lepas ni dan call2 mana yg tertunggak hehehhe..

IMANSHAH said...

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

jemput join contest saya

hans said...

before that
gua masuk blog ekau pakcik eddy
ingat mawi tadi bila tgok header
hehehehehe

owh,jagalah harta benda elok2
okay la tu warranty 2 weeks

eddy syrol said...

mah : betol2..heehehe

imanshah: wa..nanti sy try jenguk contest itu k..

hans: kuajaq lahtu kan..huhuhuhu
mmg aku kene jaga r ni hans, lau tak habih r