edDy sYrOl

Saturday, May 21, 2011

demam kali ke-2


Bismillah
Assalamualaikum

kalau ikut pada tajuk entry, yup....dalam minggu ini aku dua kali kena demam... adehhh...how come kan... maybe sebab kemarau... i believe semua tempat pun menghadapi suasana kemarau..cuma kadang2 lah hujan itu pun sekejap je kan.....its ok...

so untuk minggu ini adalah minggu yang kurang aktif bagi aku.. duduk rumah mesti baring rehat sebab kepala pening giler... selera mkn pun dah jatuh, aku tak timbang lagi berat badan sbb aku takut menerima kenyataan kalau berat badan aku susut..adehhh....dah la aku ni cicakman...

P/s : harap sembuh sepenuhnya secepat mungkin (~_~)

7 comments:

cayob said...

ala..cicakman.....kalau ko tak makan...aku tak tahu lah mcm mana badan mu tu.....semoga cepat sembuh geng!

Fariduddin El-Islam said...

byk kn berehat & amik antbiotk seckpnya sprti yg d cdkn doc...wjb hbs

Fariduddin El-Islam said...

byk kn berehat & amik antbiotk seckpnya sprti yg d cdkn doc...wjb hbs

Rozuan Ismail said...

semoga cepat sembuh k =)

eddy syrol said...

tq semua (~_~)

hawiz said...

moga cpt sehat..

eddy syrol said...

thx sepol