edDy sYrOl

Sunday, July 10, 2011

perkahwinan adik member : akad nikah


ni merupakan koleksi majlis pernikahan adik perempuan kepada member aku. nama member aku tu jimi. majlis akad nikah dilakukan di rumah pengantin perempuan, iaitu di sebelah rumah aku sajorkk.. huhuhu... so after solat jumaat aritu, aku menyempatkan diri lah untuk jadi tukang snap2.. tapi apa leh buat, snap guna empon ni, kualiti tak brapa baik.sila belikan aku DSLR ye...hehehe...



ijab qabul... dua kali tu..hehe..nebes kot...

sesi membatalkan air sembahyang. juga menyarungkan cincin...


ini dia pasangan bahagia di hari yang bersejarah itu. (~_~)

kita doakan semoga perkahwinan ini berkekalan hingga syurga... aminn.. utk pic resepsi, aku takde snap lak. aku dtg makan saje.haha..tp nanti lah kalau akak aku post kat FB dia, akan aku curik satu persatu dan share pd korang ye... :)

ni dia video masa ijab qabul.. aku suka tgk org ijab qabul ni, sebagai latihan aku..hahaha..



p/s : perkahwinan itu indah (~_~)

7 comments:

Unknown said...

semoga kekal sentiasa lah utk mereka.

haa nak kahwin jugak lattew,hehe

Unknown said...

berapa kali lafaz nikah ni?dua kali kan?

hawiz said...

selamat pengantin bruuuu.semoga...kekal abdi..opsss...haahaa

hyz said...

pengantin pompuan cumil.. hehehhehe tuan blog bila plak?

eddy syrol said...

amir aizat : haishhh sy lame lg

rozuan : yup, dua kali

hawis : bukan buat ceq ok..

hyz : sy? lama lg kot..

chintachumell said...

hope pkahwinan mreka kekal . kamu bile lagi meyh ?

eddy syrol said...

aminnn