edDy sYrOl

Thursday, August 18, 2011

impian Aidilfitri

gambar hiasan


1. bertukar baju melayu 7 hari berturut-turut pagi dan petang.
2. makan kuih tart 5 balang *utk aku je
3. dapat duit raya RM100 sehari selama sebulan. eh, up lagi RM1000 sehari.. ngee
4. mendapat kunjungan retis2 ternama di pagi raya *konon minat kat aku yg emsem ni
5. nuffnang bagi email di pagi raya and say "this is your earning for this month" yang cukup utk makan sebulan *maksud cukup adalah subjektif..okbai..!!
6. pakai baju pink *ok fine! ni bukan impian aku ekceli
7. Datuk Siti call aku and nyanyi lagu air mata syawal *ko ade?
8. dapat jemputan rumah terbuka Lisa Surihani
9. berhari raya di Paris *motif paris?
10. duduk jauh2 dan balik kampung di malam raya *ni cam tak best kan?


seriously

impian raya aku cuma nakkan hidup yang tenang dan baik-baik saja ketika aidilfitri nanti. impian aku cuma nak aidilfitri nanti merupakan permulaan kepada kehidupan yang lebih baik dengan satu momentum perubahan yang baik dan membanggakan. impian aku semoga aidilfitri nanti terbuka cahaya harapan... harapan dalam hidup pada tingkat dan skala yang lebih baik. bukankah kita semua mengimpikan perkara2 baik berlaku dalam hidup, dan begitu jugalah aku.

12 comments:

Hans Hanis said...

no 1 - 10 xleh blah
hahahahha

eddy syrol said...

hahahhaa..lek r der... (~_~)

SyuQ said...

hahaha. byknya wishlist raya...

Anonymous said...

hahaha....
siyes~bgus2...moga tercapai apa yg dihajatkn...

eddy syrol said...

syuq : banyak kan?huhuh

syakir : amin ya rob....

Nana said...

impian no 2 mcm syokkk

Asfz said...

umagaiiiii =.=


#speechless..

semutsengal said...

impian anda ? Anda tentukan..


weewiitt !!

eddy syrol said...

uiks..tak ley weewit... pose..hehehe

hawiz said...

tudia...kemain lgi ...hik2..

cimöt said...

fuhlamak!tinggi melangit wishlist diaaa..impian semoga jadik kenyataan!!

heheh..cimot nak wish camat ari raye!

Syahryl said...

nak beraya dengan eddy je..leh dpt duit raya lebih!!hak3