edDy sYrOl

Sunday, August 28, 2011

REVIEW SAHABAT RAMADHAN #5

sahabat itu umpamanya apabila payung kita kuncup dia datang membawakan payungnya untuk kita. Lalu kita sama-sama berteduh di bawahnya. Jika payung kita kecil dan tidak muat untuk kita berdua, dia rela basah ditimpa hujan asalkan kita tidak basah sebagaimana dia. credit to khalijah blogs

alhamdulillah, ini merupakan review terakhir bagi SEGMEN SAHABAT RAMADHAN. harap2 lah dengan adanya segmen yang tak seberapa ini, kita slaing mengenali antara kita walaupun melalui blog, tapi rasanya blog boleh menjadi medium terbaik untuk memulakan satu persahabatan. ok! jom view sahabat2 kita ni......!


tara.... shantekk kan header dia... nama dia yana... betul kan? boleh gak pgl lyaluna.. kelass nama ko dik..tetibe.. blog yana ni segar je, dan those yang lawat blog dia kene senyum sokmo, sbb background dia smile... menurut yana, ramadhan dia kali ini cukup bermakna sebab sepanjang bulan ni dia ada dekat rumah berpuasa dengan family. mmg best kan kalau dpt puasa, tarawih dengan family.. what so wonderful ramadhan... jom singgah blog yana..!


seterusnya sahabat kita ini di beri nama areef..tol kan?huhuhu... header areef ni gerak2 lah..i like..!! kata areef "Bulan Ramadan saya tahun ini sangat menggembirakan
Kerana saya masih berpeluang untuk bersahur dan berbuka bersama keluarga :)" jom singgah blog areef..!


rasanya dr header pun semua akan tahu nama pemilik blog ini. nama dia izzudin.. hehehe.. at last izzudin join gak segmen aku yang tak seberapa ni..tq tq.. kalau di lihat pada blog izzudin ni, memang blog dia look professional. menurut izzudin " Bulan Ramadan aku sambut bersama keluarga kali ini memandangkan aku sudah habis belajar di universiti setelah hampir 4 tahun di sana" jom singgah blog izzudin..!!

wah, lengkap sudah segmen ini... semua yang join dah di review.. oh ya, ada satu blogger lagi yang join, tp blog ida dah kene delete kot.. ni url dia.
http://shalleyannathemusyuk.blogspot.com
nak ucap terima aksih gak lah untuk beliau sebab join segmen ini..

p/s : click lah pics yang ada untuk terus berhubung dengan sahabat2 kita =.=

No comments: