edDy sYrOl

Thursday, September 1, 2011

wayang di hari raya


hari raya ke-3, nak buat apa? ekceli takde plan..nak g rumah terbuka member, tp petang sangat kul 4pm. sms member2 lain, ada yang dah start keja. hadoi....

akhirnya oleh kerana kebosanan, abg aku ajak pg KK..eh, abg aku ajak ke aku yang ajak? arhhh..mana2 boleh...

sampai dkt town, pilih2 la movie.. at last aku pilih final destination 5. abg aku tak suka tgk filem2 cenggini, so kami berpisah di panggung wayang.dia tengok hantu bonceng...aku dengar tajuk hantu bonceng ni pun aku dah naik kematu. sorry to say, tak suka filem lawak2 camni. betul kan filem lawak? kalau filem hantu, aku suka yang betul2 filem yang seram. final destination adalah pilihan yang paling tepat, genre yang aku sangat suka. plus, aku dah tgk dr first movie sampai yang ke-4.

memang sebuah filem yang mencemaskan. kematian setiap sorang daripada mereka juga sangat tragis. patah tengkuk, muka kena lempar spana, mati jatuh bangunan sebab mata kena laser dll. cuma yang tak best untuk filem ke-5 ini ialah kematian terakhir. aku rasa kematian terakhir untuk final destination 4 lagi best. tapi, apa2 pun aku puas tengok filem mcm ni.

p/s : confuse apsal harga tiket untuk filem ni mahal.. =.=

4 comments:

Unknown said...

pada aku FD5 ni bosan, klu banding yg lain2 la..

bnyk sgt movie aku da tgl.. klu b4 puasa aritu, stiap mgu msti ada 1-2 movie aku tgk

Amezy Syafie said...

3D memang lah mahal

eddy syrol said...

saiazuan : takde filem yg lg best time ni... planet of the aps pun dah habis tygn..huwaa...ada pun conan tp lewat...


amezy : yg ni bukan 3D, biasa punye

Unknown said...

FD 5 x best.... kematian yg biasa2 sgt huhuhu