edDy sYrOl

Saturday, October 29, 2011

sabtu dengan relax adalah indah

selamat tengah hari. hari ini lewat bangun sebab natijah tidur balik lepas subuh. padan muka aku. bangun pening2. mandi pun agak lewat DAN habis saja mandi, black out. what the fish aku kembali berpeluh, sebab panas. takpe lah, aku relax2 dekat beranda sambil makan mee segera.

walaupun semalam tidur agak lewat ya kawan2, tapi pagi ni bila angin membelai tubuh badan aku (kaw tak teruja ke dengan ayat aku ni?) buat aku rasa sgt peaceful dari biasa. sambil dengar hot.fm aku BW je. siapa2 yang aku sempat BW tu, sorry respond maybe agak tak memuaskan ditambah kepala agak tingtong lagi. yang aku tak sempat nak masuk BW tu, maafkan aku. nanti aku usha2 lagi yaw.

hari ini ada pesta TAMU BESAR kat tempat kau. sampai besok. siapa nak tahu apa tu tamu besar, kaw2 semua silalah google.

p/s : masih ngantuk. =.=

3 comments:

Hans Hanis said...

asyik makan maggi je camner nak gemuk?
hahahaha

ed shokolath said...

ayook.. asek x de letrik jew... ni ley bikin panas.. aagagagaga

hawiz said...

tamu besar?..ape tu..malas nk google r..hahaha