edDy sYrOl

Tuesday, December 20, 2011

Gores Kuat Sangat


inilah problema-nya kalau gores kuat-kuat sangat. hohoho..yo lahhh... ekceli, benda hitam yang nak digores tu melekat kuat sangat. aku tak taulah dia guna gam silikon kot. sebab sebelum2 ni, mcm yang kaw kaw juga yang guna prepaid (kesian prepaid jerrr), benda hitam (ntah hape nama dia) yang nak digores tu senang saja nak gores. gores manja2 pun terhapus noda. ni idok wa cakap lu. memang ketat *erkkkkk

so, ni lah jadinya... =.= cane ni?

p/s: nak gores pun penuh tenaga.. huhuhuhu

6 comments:

luqman zakaria said...

aiyo! abes tuh cmne>> bole pkai x? or x bole?

eddy syrol said...

tpaksa g maxis centre =.=

Joe_Hans said...

maen teka2 jerla...hahaha

Scha Putra said...

kad maxis mmg low quality gile
dah ramai dah yg jadi cmni..btol2 nyusahkan org

amny said...

taknak cakap ape2...tapi nak cakap 1 je *padan muka ...

kihkihkih...mai kita belanja tpop meh !

logorithm said...

Ketat la best! Har har!

I tak main prepaid...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Makan taik

[U] Deretan rumah kedai yang paling hodoh di Malaysia!

[U] Video khas ulangtahun ke-18 Tragedi Highland Towers