edDy sYrOl

Thursday, December 1, 2011

Sekitar Pesta Konvo: Tamu Gadang 2011

pesta tamu gadang 2011 berlangsung dengan lancar. haritu aku berkesempatan untuk datang tengok2 cuci mata dengan pelbagai gerai2 menjual bunga. huhuhu... last day konvo tu, siap ada yang jual RM30 sajoo bunga dgn teddy bear yang beso gedabak. katanya dah last day konvo, bagilah murah. tp aku tak beli jugek..


lihatlah bunga2 dan teddy bear yang indah2 belaka ini. best kan? tetiba aku teringat zaman2 kegemilangan aku meraikan hari penganugerahan ijazah pertama satu ketika dulu. hayooo..imbau imbau...



tapi tahun ni takde siapa sangat yang nak di raikan. teman2 rapat pun takde yang konvo tahun ini. tahun lepas abang aku ada. tahun depan InsyaAllah ada kot member yang akan konvo. tunggulah tahun depan okeyh.. aku bagi bunga sekuntum..boleh??

3 comments:

hawiz said...

nak3..haahaa

precious cla said...

next year aku konvo..mohon diberi bunga sejambak k..hahaha

eddy syrol said...

leods: konvo mana?huhu