edDy sYrOl

Thursday, February 14, 2013

Taman Buaya Tuaran






Haritu, pokcik dengan member pergi melawat taman buaya. Tapi kami bukan buaya (tiber...). Taman buaya ini terletak di daerah Tuaran, lebih kurang 30 minit dari Kota Kinabalu. Luas tau kawasan taman ni, lebih kurang errr err maaf pokcik tak tahu. Kaworang boleh google kan. 

Besar-besar buaya dekat sini. Sepanjang kami berada di sini memerhati para buaya yang sedang berehat (takde yang agresif), lagu-lagu menenangkan jiwa raga di mainkan. Motif? mungkin nak bagi buaya terlena. Mungkin sajokkk....

Eh, kaw saksikanlah video-video yang pokcik sempat ambil. Show buaya dan ada show tarian Sabah.





video

video

video


p/s: buaya agak menggerunkan ya =.=' 

3 comments:

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

eddy syrol said...

boleh je

Mrs Velentine said...

nda pernah pegi lagi..apa dah..di sabah tp belum smpi..hehe