edDy sYrOl

Wednesday, August 14, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013

Assalamualaikum semua sahabat-sahabat blog.

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, mohon maaf zahir dan batin. Andai selama kita kenal dalam dunia blog ini, seandainya aku ada terkasar bahasa dan terlanjur terkhilaf, semoga semua boleh memaafkan aku. 

Semoga sikap baik kita yang telah dipupuk semenjak sebulan Ramadhan lalu akan kita istikamahkan bermula saat ini. Buat sahabat-sahabat yang ada sms dan call aku, tapi aku tak reply dan tak pickup phone (phone back), maaf ya. Mobile phone aku rosak buat masa ini. Just boleh baca sms saja. In Shaa Allah, kalau aku dah beli baharu or baiki HP tu nanti, kita boleh keep in touch again. 

SELAMAT HARI RAYA, MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN..

p/s: jaga kesihatan semua, time raya ni lah penyakit sana-sini sebab makan tak jaga. 

2 comments:

hawiz said...

selamat hari raya pokcik!. maaf zahir batin

hyz said...

selamat hari raya mak Long.. eh, pokcik eddy.. maaf zahir & batin yea..... :)