edDy sYrOl

Thursday, January 13, 2011

contest lagikkk...!!





wa................... ada lagi contest nih...

meh nak join lagik...

nama contest ni ialah

contest blog ONLY ONE

sapa nak join syaratnya mudah saje....

syaratnya ialah :-

ok . contest nih senang sahaja . korang hanya
buat entry pasal fashion korang . upload kan
gambar korang yang agak-agak macam model .
ha ha ha ha . pastu tag kan kepada 3 orang .

syarat-syarat sesangat simpel .
1 . misti followers aku .
kalau x follow ag cepat2 follow .
2 . misti lah ada blog sendiri sahaja .
3 . hanya untuk penduduk malaysia .
3 . kena klik iklan nuffnang aku . ha ha ha .
syarat yg last 2 grau2 je . klu nk klik pom ok gk .

last sekali comment kan dekat entry ini
dan tingalkan URL blog anda .

contest ini akan tamat tempoh pada hujung
bulan hadapan . hadiah agak menarik .
hadiah adalah berkaitan dengan fashion .
harga hadiah beharga rm50 ke atas .



citer pasal fashion aku camni je ringkas :

1. aku suke pakai topi.. bagi aku topi pelengkap gaya.
2. kalau takde topi, aku akan lengkapkan dgn jacket..
3. dari segi colour, aku suke hitam dan putih..hitm putih kehidupan..ngeh3x.. ni favorite la..tapi for sure, semua warna masuk la ngan jiwa aku..janji selesa derr...

p/s :- wei..korang join la contest ni..best larhh....

tagged :- fifi
asrul
kerol

5 comments:

Si MuaX... said...

pa la adiahnya?

eddy syrol said...

bacala bah...

azfaariza alias said...

tq sbb join

eddy syrol said...

welkem

:: cikNuurul :: said...

oo,gitu,..tgh blajar2 cmne la korg msuk cntest ni ek,.hu2,..newly here,.sje tgk,.