edDy sYrOl

Friday, January 21, 2011

'DANIEL ADIE GIVEAWAY: Diary Motivation 2011'


morning guys and garlz...
pagi2 alam ni aku join satu GIVEAWAY punya session... lepas je aku habis breakfast dengan perut penuh kekenyangan sambil dengar radio hot.fm yang gile2 pepagi ni, nampak lak entry pasal giveaway ini...

the giveaway item yang disediakan sangat2 lah berfaedah dan great!! since its been a long time aku tak beli buku2 mcm ni (semenjak habis study kot)..huhuhuhu so dengan penuh hormatnya aku join la... BTW, syarat dia pun mudah je wei, takde maknenyer susah2 sangat.. yang penting korang ada minat utk mendapatkan buku DIARY MOTIVASI 2011 itu.. best kan tajuk?

so, for those yg berminat nak join sila CLICK SINI

bagi memeriahkan majlis, aku nak tag a few of my blog members, meh sini korang join sekaki (eh...dua kaki) :-

E.D.Y
afzam
cik wani
arelong
nasyeen

cool kan..ngeh3x... so apa tunggu lagi, yang tidak di tagged itu boleh je join... takleh dah tag remramai sbb aku nak usha blogger lain nyer entry ni...huhuhu...moh kiter...

p/s :- suke baca novel sebab otak ni sedikit kemodelan..hahaha..try SINI