edDy sYrOl

Thursday, January 20, 2011

mlm ini

hai sume...
watpe? mesti ramai lagi yang gigih nak on9 kan... takpe, janji esok jangan bangun lewat...

aku baru je selesai buat visi,misi, moto, matlamat ada satu skolah ni...dia suh aku buat..adehhh...fening aku.... oleh kerana skolah tu teruk dlm PMR, jeng3x...aku utamakan perkara pendidikan.... ok tak? ok kan kan kan...

kepala aku pening2 lalat dah ni..disamping flu aku yang semakin teruk...well, semua apa kata kita melelapkan mata...


p/s :- mengharapkan tidak akan ada mimpi mlm ni, dan berdoa utk hari esok yang lebih baik :-)

2 comments:

..hizamirahim.. said...

haip.
moge hari esok lagi baekkk.
XD

eddy syrol said...

kan kan..insyaAllah