edDy sYrOl

Monday, January 31, 2011

milo panas + mee grg ayam + kek coklat lembap

salam alaik + good morning....

ape khabar semua blogger.. monday again kanz.... adakah anda semua dah mengambil sarapan pagi? jangan lupe nasihat aku dalam entry yang telah lalu tentang pengambilan sarapan tu, ianya baik utk otak terutamanya utk mereka yang bekerja dan belajar.

baiklah, menu aku untuk pagi ini maybe agak heavy kot. takpe incik eddy ni nak membesarkan badan..ngeh3x...

1. milo panas
2. mee goreng ayam
3. kek coklat lembap

best tak best tak?
actually aku kire nak mkn kek coklat je td tp mcm tringin lax kan mkn mee grg di pagi hari, maka aku melahap je la... jan ji membekalkan aku tenaga dan boleh membuatkan aku mampu cergas sepanjang pagi ni :-)

p/s :- korang breakfast mende?

No comments: