edDy sYrOl

Thursday, January 20, 2011

mode pagi

salam :-|

jo mencipta suasana sedih di pagi hari ni sambil mendengar lagu dari blog SEKAMAR RINDU.. huhuhu.... sedih syahdu syahdah lagu dia derr... i like...

well, pepagi ni teringat kengkawan lama zaman skolah dulu. ramai dah ntah ke mana.yang dah kahwin pun ader tak terbilang. yang berjaya dgn hidup sendiri pun apatah lagi. leh ke suasana jd mcm dulu? ermmmm.... kwn2 sume moga korang trus berjaya dunia akhirat :-)

then teringat lak member2 yg senasib dgn aku. member2 yang masih tercari2 arah hidup. susah an lau masih takde arah yg tetap ni, tapi takpe wei, tuhan tu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. insyaAllah tak kejap lama pun akan ada sinar hidup korang (dan aku jugek) nanti.. cuma perlu sabar je la...

menu bfast pagi ni ialah sukun goreng ngan tea O susu... comel an minum tea O susu.. huhuhuhu

p/s :- tidak mengapa memikirkan masa lalu namun sambil terkenangkan yang lalu kaki kita perlu dihayun utk melangkah ke hadapan :-)

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam..

terima kasih singgah komen di blog saya....:)

jangan lah sedih..biar saya saja yg sedih..

eddy syrol said...

dah lagu tu sedih..tetiba lak syahdu an..huhuh