edDy sYrOl

Monday, January 17, 2011

tragedi

selamat petang....
jeng..jeng...jeng...tajuk di atas takde kene mengene pun dgn entry ni...ngeh3x..saja bikin suspen...

camat ptg sume..saje je aku nak buat entry ptg2 ni, jarang bebenor nak wat entry ptg2 alam kan.. BTW, petang ni pekena pisang goreng (goreng pisang ek?) beli td otw balik ngan air kosong je...tea banyak dkt umah tp doc pesan kalau nak gemuk takleh minum tea..cett....sdgkan tea sedap! ok la doc aku ikowt je la ckp doc...


selamat menjamu selera...

p/s :- wei wei...nak jeling sikit korang minum pe ek?mkn pe? bak cikit...

2 comments:

E.d.Y said...

pergghhh...sejuk2 ni makan pisang goreng panas sedap gak ni

eddy syrol said...

sedap sedap..apa lg cecah dgn sambal special... gerrrr