edDy sYrOl

Saturday, March 5, 2011

PENA yang malas!!



huaaaa..... entry ke empat pagi2 alam ni...

aku sebenarnya ada satu lagi blog. blog yang aku khususkan untuk penulisan aku.

(@_@) <--------------------suke menulis dol...

aku suke gak r menulis, so atas kesedaran sivik, aku wujudkan lah blog yang khas utk aku menulis. b4, aku tulis kat paper je then buang tah mane dah... tak pun tulis kat notes FB then d lupakan..hehehe... FB ni bg aku tak sebest menulis kat blog...

knp aku suke menulis? sbb aku dapat kepuasan dgn menulis. aku dpt luahkan banyak perkara tanpa perlu fikir siapa yang nak dgr suara aku. (sbb org baca je dol..hehehhe).... dengan menulis aku dpt ciptakan dunia yang aku nak (sorry derr..suke alam hayalan rupenyer)... dengan menulis, org leh kenal siapa aku, so takyah la aku nak introduce my self dengan penuh panjang lebar pun...

nak citer sal blog satu lg tu.. sila la CLICK SINI . aku mulakan blog ni dgn satu puisi dan novel. novel aku ni je yg ngah sangkut sbb aku agak bz dan takde banyak idea2 skrg ni.. takpe la, buat pembaca sekerat aku yg follow manje2 je ngan blog tu, t ada masa aku update lah.. doakan je aku banyak idea turun mencurah2 cam hujan yg ngah turun skrg ni..huhuhuhu

p/s :- penulis pinggiran je

2 comments:

hawiz said...

terbaik...blogger serba boley..hihi..=)

eddy syrol said...

hawis: try2 je ni...hehehe