edDy sYrOl

Saturday, March 5, 2011

kecik hati



eddy nak kecik hati? hehhehehehhe.. lek lu.. kata noim <---------------admin KB

kecik hati ni common la bagi semua manusia..

td DIA tanya aku aku terasa hati ke dengan apa yg dia ckp, aku ckp tak r.. lagi pun takde faedah nak kecik hati dengan DIA.. kang kecik2 hati jd mesalah besaqq lak kan, tak best la camtu...

td aku chat ngan member, aku ckp aku kecik hati depa dah lama tak tegor aku. kalau aku tgur depa pun haram nak reply. tau ape jawapan depa ~~silent mode~.. demm!!

so kdg2 tak guna sangat nak kecik hati ni. menghabiskan waktu dan detik je.. BTW, korang nak tgk ke aku kecik hati? jangan harap. ada yg ckp susah nak tgk emosi aku.. lek lu.. hahahaha... buatpa nak tunjuk emosi kat org, org just leh tgk n ckp bla bla bla bla, yang rasa korang sendiri gak kan...

p/s :- malas nak show emotion

2 comments:

husna mukhtar said...

alolo.

keh keh
sehari 3 post.
hebat.

eddy syrol said...

lek lu..