edDy sYrOl

Wednesday, March 30, 2011

Stacy - Kapsul (With Lyric/Lirik)

lagu ni best sangat... aku baru jumpa siang tadi (petang tadi lah kot).. lirik dia sangat best..! audi mok memang hebat... tajuk dia KAPSUL n kalau korang perasan melodi dia pun menggambarkan kapsul masa... cuba dgr betol2...

aku suka stacy nyanyi lagu2 mcm ni... lari dr imej dia yang ganas giler tuh..hehehhe... korang leh je youtube-kan lagu2 sentimental dr stacy... ada banyak yang best.... cuba lah... dengar lah yang ini dulu k

p/s : ulang-ulang lagu ni dari petang td :P

2 comments:

PutRi_nAdiA said...

aku view gak ko punye blog , hehe xmo kick saye , mm hehe xsuke stacy . MUKTAMAD

eddy syrol said...

ampun tuan ku (putri kan?hehehe)... saya minat lagu ni je..bukan penyanyinyer... :)

thx view ai... @_@