edDy sYrOl

Wednesday, March 16, 2011

wahai lah kau internet


now, saat ini, ketika ini, aku tgh dalam proses meng-edit hasil kerja aku sebab client aku cakap ada kesalahan sikit dalam paper kedua. hurmmm... baiklah, sebagai manusia yang bertanggungjawab dan memikul amanat, aku kena perbetulkan kesilapan tersebut. orang dah bayar tuh.. hehehehehe....

so, aku kena cari instrument baru bagi lengkapkan tugasan ni. client dah bagi cadangan untuk aku ubah kepada instrument ****. so, aku kata ok sebab aku pernah tgk dan baca sikit2 sal instrument ni. masalah aku data dia aku tak reti nak buat. so, penyelesaiannya, aku godek2 la kat internet.. what the fish...! apsal la internet sangat slow di kala aku amat memerlukan ni. time aku lepak2 sesaja nak main internet laju lak hang ek... (tak tahu nak marah sape)...

BTW, betul or tak internet ni slow sbb tsunami kat jepun? kalau betul, apakah perkaitannya dengan internet kat negara kita (negeri sabah) ni.? anyone boleh explain tak? kalau berkait, dalam kepala hotak aku ni berfikir adakah internet di negara kita connectivity bergantung pada negara jepun sampaikan bila jepun mengalamai masalah bencana alam, internet kita terjejas (adakah andaian aku sangat tak berpendidikan? i am so sorry.. hehehehe). that y la aku tanya ni kengkawan...

well, skrg ni keje aku tergendala buat seketika. leh tak aku buat instrumen lain je dan tolak je cadangan instrumen client tersebut.. peningggggggg....

p/s :- tgh chillex sambil BW...

No comments: