edDy sYrOl

Wednesday, April 13, 2011

MIMPI BASAH

BISMILLAH + ASSALAMUALAIKUM....

WAH..!!!! serious kau eddy mimpi basah?! kau mimpi pasal apa semalam? ce citer ce citer. best tak wet dream kau? jangan citer dulu, tunggu jap aku nak ambik pen dan kertas nak salin letak dalam blog aku... (pengsan 3 tahun)....


mana ada aku mimpi basah. saja je cakap. keh3x... tapi betul r semalam aku mimpi. aku mimpi balik ke sekolah menengah. lucunya, kisah mimpi aku berlatarkan dalam sebuah kelas saja. paling lucu, kelas aku ada pelbagai bangsa termasuk omputih (bile masa omputih wujud dekat sekolah aku??? confuse 3 saat). dan yang mencuakkan, cikgu yang kaki mengkenen orang jadi cikgu pertama yang masuk kelas aku, surprising mengajar sastera pula tu. sejak bila lah aku belajar sastera ni... hayooo...mimpi oo mimpi. memang macam2...



Alhamdulillah, hari ini aku bangun awal lagi. tunggu matahari terbit sambil2 on9...tingkap bilik aku menghadap ufuk timur, so kalau matahari nak naik memang aku dulu lah kena vitamin D.

p/s : selamat melakukan perkara-perkara baik semua (~_~)

2 comments: