edDy sYrOl

Friday, April 8, 2011

semalam yang eksiden

huaaaaaaaaa..... pagi ni cukup nice view dari rumah aku. matahari fuhhh...memancar..banyak vitamin D ni...

ohh, pasal tajuk entry aku yew? hohoho..smlm hari yang agak malang bagi aku derr... apa taknya..

1. kereta merah rosak tak boleh start. guna jumper baru boleh start. conclusion, mesti masalah dengan batry so pegi lah cas dekat bengkel. 3 jam derr... BTW, hari ni pun takleh start lagi.. bikin panas kereta ni!

2. sewaktu aku berjalan penuh keriangan menuju bengkel (time tu aku kekenyangan sebab baru pekena soto ayam + tea O ice baeekkk punya) sambil membawa surat khabar harian metro, aku ternampak seekor hanjeng yang juga sedang bz berjalan di bahu jalan. aku mmg tak suke hanjeng2 ni (kebetulan kat surat khabar harian metro ada kisah budak kene gigit hanjeng sampai telinga hampir putus).... agak trauma yew... aku dengan automatiknya cuba lah mengelak dari bertemu bahu dengan bahu dengan sang hanjeng.. tak tahu lah disebabkan apa, aku terjelepuk jatuh dekat bahu jalan itu di kawasan jalan raya yang memang banyak kereta lalu lalang (sebab ada round about)...demm...!! maka aku dengan yakinnya bangun semula dan menyapu segala kecelaan dan najis2 habuk yang melekat kat seluar aku. pandang kiri dan kanan, melintas jalan kemudian berlalu pergi. @_@ malu siiot... aku tengok hanjeng tu pun lari terkejut nampak aku terjelepuk.. nasib hanjeng tu tak gelak, kalau dia gelak sah2 aku lempang laju2....

kesannya, dua2 kaki aku melecet dan berdarah... memang sakit bila duduk tahiyyat derr... sabor je lah...

P/s : memang hari yang cukup panjang semalam... (~_~)

1 comment:

Unknown said...

already read. i hope you'd be fine soon.