edDy sYrOl

Wednesday, August 3, 2011

Suasana Ramadhan

nampak tak garis putih dlm kotak merah tu? comel kan..!!!! itulah burung yg telah meng-tahi-kan kereta aku cun2 dari udara, dan kebetulan waktu tu aku baru basuh kereta dgn tulang empat kerat ni..huhuhu..takpe, sabor..puasa kan... (pembetulan, kereta akak aku..aku pemandu sajork).


suasana mcm ni mmg sangat susah nak dpt kat sini kecuali ketika bulan Ramadhan..so aku sempatlah merasakan stress sedikit...waktu ni aku tgh ondaway nak beli satay ngan murtabak kat pasar malam, bukan bazar ok...akak aku ckp bazar tak best sgt.. #okbai!!

3 comments:

izfanora said...

ingatkan retak td.. sib tahi jer.. :P

selamat berbuka..

hyz said...

pesal panjang beno najis burung tuh... ingat cermin kete retak

eddy syrol said...

izfanora & hyz : panjang kan najis ni... sampai ke depan tau..adehh...tau la kan kereta tgh berjalan dan najis ni dtg dr udara, faham2 lah cane palitan dia..demm