edDy sYrOl

Friday, September 2, 2011

Artis (pelakon) dah sakit otak

Assalamualaikum...
selamat pagi blogger and readerzz....

harini aku baca sebuah blog sorang member... nama di rahsiakan.. blog member ni tgh cakap tentang seorang pelakon lelaki (pun nama di rahsiakan) tengah buat status tak senonoh di sebuah laman sesawang miliknya. hohoho..banyaknya rahsia.

si pelakon ni siap cakap babi anjing lagi dekat laman sesawang tersebut, dan perkataan itu di tujukan buat follower (hatters) dia di hari raya yang mulia ini. ermmm... lalu aku berfikir, apsal dia ni ah? sudahlah satu ketika dulu dia telah buat gempak dengan kontroversi projek murahan dia konon nak mengantarabangsakan seni malaysia ke luar negara (yang for sure tak kesampaian), kemudian mengutuk/mengecam para blogger yang komen negatif (patut pun org pandang negatif) pada hasil kerja dia dan sekarang buat pula ucapan yang memang cukup tak senonoh di hari raya.

sebab itulah tajuk entry ni sakit otak. sebab aku rasa si artis ni memang dah sakit otak.dah tak betul dah sikap dia. dia ni dah ah artis, yang bergantung pada sokongan peminat dan orang ramai (walaupun kau ni kaya sesangat), so kenalah jaga tutur kata, tulisan malah tindakan. jangan sampai setiap apa yang kau buat wahai retis, orang cakap ko ni dah tak betul...

p/s : jaga lah adab dan sopan santun walau siapapun anda.. tak kire lah retis ke bukan retis ke.. (~_~)

4 comments:

Unknown said...

hahaha, mcm kenal je sapa huhuhuh

Faizal Sulaiman said...

hoho

mcm tau je artis tu.

filem dia tengah tayang sekarang, kan?

misSbLurRy said...

kalau tgh marah dan mencarut..aku paham....tapi mencarut yg bukan 1 dunia leh dengar sore org...

tp klo mencarut tetibe means di selit dalam perbualan its annoyed

mR.nawza said...

sangat tidak senonoh..aku cam dh artis tuh..muahaha