edDy sYrOl

Sunday, September 11, 2011

kaki ayam + sambal sardin

ni sup kaki ayam..kakak ceq yang buat..huhuhu... ceq tgl makan saje...


ni kononnya sambal ikan sardin.. ala....sardin dlm tin tu saje.. apsal lak ko sebok2 nak panggil sambal ni eddy? erkkk..... sebab aku buat ala2 sambal lah..aku tumis balik, aku buh asam gelugur dan campak je ape bende yang aku nampak baik utk menu ni..siap untuk di makan..hehehe

p/s : aku penat gile makan sup kaki ayam ni,... bila dah habis, tulang tu nampak lebih banyak (~_~)

4 comments:

Saiazuan said...

tak gomar den mkn sambal.. huhu

Zuewairy said...

sedap2.. suka makan kerabu kaki ayam?

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

izzad b* said...

hoi!best 2!! :)