edDy sYrOl

Wednesday, September 28, 2011

patah seribu

hey guys... aku dah mula minat kat lagu PATAH SERIBU by Shila Amzah. aku selalu dengar gak kat radio.. dan paling penting dekat youtube. kalau korang nak tau, dekat youtube Shila nyanyi sambil memetik bintang di langit... eh eh....salah, sambil memetik guitar lah. lagi sedap dari dengar melalui corong radio..

kaw nak dengar ye? pi sini --------------> EDDY EMSEM

ni aku bagi lirik kat kaw semua. so, sambil dengar lagu tu, sambil kaw nyanyi2 lah. aku suka permulaan lirik ni, seolah-olah mengingatkan aku pada mak dan ayah aku yang jauh di obersi. rindu mereka... sob sob sob... o ya..aku trasa nak nyanyikan lagu ni lah nanti..nanti aku post kat sini k. bolehlah kaw kutuk aku kan?!

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah…


p/s : tiap petang ada angin ribut..merisaukan =.=

No comments: