edDy sYrOl

Wednesday, October 19, 2011

header baru jap jap lagi

Assalamualaikum, dah makan? mesti lah dah bukan? dinner biasa kaw makan pas maghrib kot..tp aku makan pas isya'. dah jadi tradisi family aku.

lupakan hal makan...

aku dah ada header baru. ada seorang member yang sangat baik hati membuat rekaan-rekaan yang aku sangat tak mampu nak buat (ekceli aku paksa dia kot..keh3x..). dia buatkan aku tiga header tu. so now, aku tengah fikir nak pilih mana satu header yang bagus untuk aku simpan first2.. aku nak pakai semua header tu, tapi tak ley lah pakai semua satu kali.. tamak gile kot aku...

tak lama lagi aku tepek yaw... masa untuk menonon tv... drama drama drama...

p/s : pening-pening bukan bererti mengandung.. LOL..

2 comments:

azwa amani said...

bestnyer dapat header org bagi.. :)

hawiz said...

wahh..cantik header tu...