edDy sYrOl

Wednesday, October 26, 2011

saiz buaya lebih besar dari aku


buaya yang taff

malam ni, ketika makan malam, sambil menonton berita tv1, ada kisah tentang seorang makcik dkt sarawak yang hampir di baham buaya.tapi buaya tu dpt ditewaskan dengan mokcik tersebut tumbuk mata buaya tu..padan muka kaw buaya..!! terror gile mokcik ni.. mesti lebam mata buaya tu. tapi buaya tu sempat gigit kaki dan tangan mokcik tu, kesian mokcik tu trauma.

ketika ini lah abang aku buka cerita. dia cakap....

"hari tu kami pergi limbang (sarawak). kami naik bot. masa dalam bot, kami nampak buaya tu dipermukaan air. besar, LAGI BESAR DARI EDDY."

dengan muka bingung dan bermonolog dalam hati, aku pun berkata "perlu kah aku menjadi perbandingan dengan buaya."

itu sajork nak cite..kbai..!!

p/s : agak mengantuk, namun kerja perlu disiapkan.. berusahalah..!

4 comments:

hawiz said...

wahahaah...sang buaya pon gigit eddy..opsss...sajok cito..wiki2..haha

Azham Vosovic said...

hahah...sedap je dia ngap Edy hehehe

azlan_kiedo said...

hehe..comel jew awk bermonolog..huhu....abg awk nk bg taw yg awk tu slim...so awok tu kne la naik brat bdan awok tu

eddy syrol said...

tgh usaha lah ni azlan...huhuhu