edDy sYrOl

Sunday, November 20, 2011

geram...geram...geram...

geram bukan pasal apa korang2 semua. aku just geram dengan watak perempuan utama dalam novel yang tengah aku baca. sampaikan aku terfikir, betul kah semua perempuan kat dunia ni mcm digambarkan dalam novel ni. kata tak suka dan kecewa dengan ex dia yang dah kahwin, tapi masih keluar dating. ooo hooooooooo...

oh ya..aku tengah baca novel ni.novel apa?nanti lah aku cerita panjang lebar bila aku dah habis baca. masih ada sikit lagi ni. unfortunately, ni novel cinta. aku pinjam dari abang aku. novel cinta memang aku tak suka sangat. aku suka novel yang lebih pada cerita kehidupan keluarga, persahabatan, cinta2 sikit boleh lah. tapi dah aku terpinjam novel ni, so aku harus baca. at first best, lama2 geram. tak tahu ending dia aku rasa apa..

caw..!!

p/s: fokus..!!

2 comments:

Shifa Jue said...

ha3.. awk mmg lyn novel tu smpey geram sesgt tu.. sy ni ska sgt2 bca novel.. pndek kata kalo ade novel baru keluar cpt2 g Popular.. tp kn jrg sy tgk lelaki ska bca novel.. he3.. ^^

eddy syrol said...

ya ka shifa? watak dlm novel ni pun cakap, jrg dia tahu lelaki baca novel, apa lagi tulis novel..hehehe