edDy sYrOl

Wednesday, November 9, 2011

hanya menyapa

Assalamualaikum..
good morning...

apa khabar semua? agak lama kot aku tak update entry.as well BW. memang agak teruk ke-busy-an aku. mesti kaw pun tanak tau kan kenapa aku busy..ye lah, siapalah aku. *budget!!

so, harini nak buat entry nak menyapa korang2 semua... alah..tanda aku ingat lah dekat korang kekdahnya..hehehe..bukan apa, walau jauh di mata, dekat dalam blog *boleh?

korang harini hari rabu, mesti korang malas nak bercakap dan menulis kan? well, wordless day.tapi tak ley gak tau, kena selalu bercakap.kang mulut jd busuk *erkkk. tapi tak juga lah sebab kita kan digalakkan untuk kurangkan bercakap, tapi banyakkan mendengar dan melihat *hujung pangkal tak tahu ni.

aku doakan korang semua sihat2 selalu ok. jangan stress2 *padahal aku sendiri* dan selalulah ingat aku yang tak brapa nak emsem ni. Ma 'assalamah

p/s : lapo =.=

No comments: