edDy sYrOl

Tuesday, November 15, 2011

over the limit

gambar sekadar hiasan


apa khabar semua? harap sihatlah selalu.

aku cuma nak share sikit, blog aku dah over limit. aku dah tak boleh follow mana-mana blog.sedih dol... :( ada tak cara yang boleh meng-up-kan kapasiti blog yang aku follow. sebab now aku dah follow 300 blog. so, bila aku add, dah tak boleh.. jreng jreng jreng keluar kaler merah menyala sebagai warning..

kalau ada yang tahu caranya, bglah info kat aku. aku blogger serba tak tahu ni =.=

p/s: agak down sedikit harini. ma pak, i miss u both.so much!!

2 comments:

ed shokolath said...

wah !!!!! 300 blog??? hurm.. ari2 baca x 300 blog tu?? oppsss

eddy syrol said...

tak juga sebab tak semua blogger update tiap hari..plus, i'll choose entry yang best2... (~_~) tp most of blog yg telah di follow memang best2 belaka.. jd silent reader pun ok kan..heheh..click2 nuffnang :P