edDy sYrOl

Monday, January 23, 2012

Eddy Interview Retis: CikBolat dan Angrybird

Sakit Tangan sakit jari
Padan muka asyik nak tweet tweet
Amy Maizura Amer nama diberi
panggil CekBolat lagi sweet

Mari sama-sama ikuti temubual ES dengan Cekbolat yang comel ni (~_~)

1. Boleh nyatakan ekspresi anda tentang dunia blog?

CikBolat: blog ?? ape tuh? Ceh -_-

Blog bgi cekbolat ceritaaa,gosipppp,ilmuuu tanpa sempadan ! hewhewhew..

Kita boley share mcm2 jnis cerita tak kisahla tntg cinta ke, kawan ke,bola ke? Beritaaa dgn bahasa yang lebih tepat kot? hehehh..

2. Bagaimana anda memulakan dunia blog?

CikBolat: mula dgn isi borang temuduga kat ”create your blog” cehhh.. hehe.. takla.. mulakan dgn bismillah? Eh bkn jgk ! mulakan dgn bntuan kawan-kwan blogger yg selalu support cekbolat utk berdiri teguh dlm dunia blogging ini ^_^ *err.. btulke jwapan aku nih? ==”

3. Apakah kekuatan blog anda?

CikBolat: ”cekbolat” kot? Heeheh.. kekuatan saya adalah pengomen tegar yg mushukk mashammm !

4. Seorang lelaki dari pandangan anda?

CikBolat: kuat ! gagah ! perkasa ! eh? Bukan same erti ke smua tuh ? =,=”

Hm.. lelaki yang diciptakan untuk melindungi kaum hawa selagi yang mampu,,mmberi kasih sayang yang ikhlas kerana Allah.. membimbing wanita ^_^.. lelaki ni panjang akal ! diorang hebakk.. ntah la.. cekbolat skolah pmpuan.. tak pnah kenal lelaki scara rpat-rpat.. kehkeh.. klau boypreng tuh cume tahu die makan ape hri ni,bju ape,mak mrtua dh mkn ke?Ishh queencotrol nih! Errr.. ntah.. TAK TAHUU nak describeeee..

5. Boleh nyatakan 5 Perkara yang sering ada di dalam hati anda?

CikBolat:

1. Ingat Allah swt dan Rasulullah saw.. itu lah yg wajib diingat! walau macam mana mereng cekbolat ni,jahil mana pun.. dlm hati mesti ingat jugak.. walaupun kdg2 K.O jgk =,=”

2. Mesti la mama and babah ! bohong la kalau takde mereka dlm hati,sbb krana merekalah cekbolat jadi bolattt dan merapu bagai macam nih -_-”

3. Kawan-kawan ! orang paling buat cekbolat gila tahap cipan.. heheh.. hepy together2 la katakan.. smpai time depa tgah kerja cekbolat kacau .. sbb mreka selalu dihati !

4. Boypren? Kehkehkeh.. blum waktu lagi.. saya tak pandai brcinta.. encik eddy boleh ajarkan? Grrrr ayat-minta-penyepak jeee..

5. Ooyeahhh ! cekbolat selalu ingat nak makan !makan ! makan! Heheh.. sory boss..


6. Jika diberikan pilihan 3 benda paling mahal di dunia, apakah yang anda pilih?

CikBolat: bende ape paling mahal? Kereta? Jet barrack Obama? Brg kemas berlian 99karat !? Yang cekbolat tahu nyawa paling mahal !

Ohsemmm.. cekbolat sayang nyawa cekbolat doee..oleh itu sayangi nyawa anda..anda mampu mengubahnyaa =D*cer teka ayat ape tuh? *

7. Apakah warna yang menggambarkan diri anda? Satu warna sahaja.

CikBolat: Merah !! AngryBird.. weehuuuuu..

8. Boleh kongsikan azam tahun 2011? Adakah telah tercapai?

CikBolat: banyak wooo azam ni.. yang tercapai adalah dlm 4 dari 100.. kehkehkeh.. actually azam cekbolat tak macam korg >_<”

1. Study hard ! ßdirasai selepas trial SPM ! bru nak pecut -_-”bongoknye akuuu !

2. Menabung amalan muliaa ! ßcekbolat seorang yg boros ! suke shopinggg jeee.. so 2011 cekbolat brjaya menahan nafsu shopping! So simpanan skrg ade dlm $$$$$$$$$..heheh

3. Berazam 2minggu sbelum exam SPM nak beli beg sekolah baru ..wekwek.. sebab mase form 3 beli kasut skolah bru sblum exam PMR..azam jugak kan?kehkehkeh bruknye prangai -_-”

4. Ambil lesen setelah habis SPM ! yeahh..sekereng tengah proses ambil lesen.. =D azam jugak kankan?

9. Siapakah Blogger pertama yang anda pernah temui?

CikBolat: Syada Ahmad (http://staywithmeforevermydear.blogspot.com/) ! die classmate form 3 cekbolat 2tahun lepas.. so die la blogger yg first cekbolat tiap2 hari temui -_-” jemu giler tgok ! *harap2 die tak bace*

10. Akhir sekali, ucapan istimewa anda. Silakan.

CikBolat: pewwhhh..terasa diri terlalu istimewa ! bolehtujulagutak? Hehehe..lebih-llebihplak.. penamparnak?

Pertama sekali..cekbolat ucapkanTerima kasih pada dunia blogger yang sudi menerima kemerapuan cekbolat berceloteh dlm dunia maya ni.. menyokong cekbolat smpai terbolat-bolat sihat cenggini.. cekbolat hargai sangat-sangat-sangat ! korang npmbor satu di hatiii..taktipuu! jujurnihhh. ..sayang ketat-ketat., semoga ukhwah kita sebagai blogger tetap utuh ^___^”

To Abg Eddy Syrol :Tengsss bebanyak sbb sudi intebieww cekbolat yang comot nih… terkejut benor Hincik Eddy inbox tetibe. Sayang Encik Eddy..hehehe..

Saya berundur diri dulu yer.. ^_^ salam and saying sikit..muah-muah-muah

#pipikirikanan..Alhamdulillah ..sekian..



URL CekBolat: http://emybloggergirl.blogspot.com

Terima Kasih buat cikbolat@amy kerana sudi luangkan masa dalam segmen ini. Mari berbondong-bondong serbu blog Bolat.
editor: Eddy syrol

p/s: Kepada yang berminat untuk menyertai segmen ini, emailkan kepada eddy86bloke@gmail.com atau inbox di FB eddy syrol

13 comments:

hawiz said...

saya kenal dier!!..cikbolatbolat..hehehe..yeayyy...

p!q4h b@guss said...

cekbolat.. soo cute nama dia.. :D

CekbOlat-bOlat said...

erkk.. byknyee typo! haha.. Kami Tak Kesah Typo!!..

*blushing* karam sigh walia melaporkan berita =)

nadia arrumaisha said...

wahhh best dpt tebiu///

Saddila said...

bolat gila tahap gaban -_-'

Original CikTeddy said...

cikb0lat yg xde la b0lat sngt..ekeke
knowing her is one of my best parts in my life..wheww =)

SHAHIDA SHIDA said...

wah cekbolat dah jadi retis la...

ciK LyndaWawa said...

saya kenal..saya kenal.hehehehe=]

Edy Fee said...

hehehe dh mcm soklan struktur spm aku bace.hahaha byknue jawapn

nasha sanza said...

sayang adik ku ini..hehe..#tumpang glamour je..hehe..kidding!:P

MeeRole said...

Wahh makwe aq retislah sekarang..bulat2,untungla..hehe

MeeRole said...

Wahh makwe aq retislah sekarang..bulat2,untungla..hehe

Mr. Doctor said...

Wahwahwah.. Itu skandal saya.. Ngehehehe.. untungla dh jd retiss..