edDy sYrOl

Monday, January 23, 2012

The Fairly Current Show #18 - Fahmi Reza

Guys, jom layan talk ni. ni kira aku pun tak tau nak cakap apa. since semalam aku ada ter-view satu video dekat satu group di FB, then aku kenal mamat ni nama Fahmi Reza. He is a film maker yang muda lah ye. aku dah cuba carik pasal dia ni using google, tapi tak jumpa sangat biodata dia. so now aku nak kongsi dengan kaw kaw semua yang mana tak pernah tengok video ni, layan lah ya talk bersama Fahmi Reza. just memperkenalkan dia punya new born of film kot.

sebenarnya ada lagi yang lebih best video berkaitan dia ni, tetapi yang ini cukuplah. yang lain2 tu nampak cam sesuai utk tontonan aku je. ngeh3x...




p/s: sape banyak dpt angpow arini?

2 comments:

hawiz said...

sgt patriotik yer...hihihi

Chekgu Azrine said...

dok umah jek.. cane nak collect ang paw..ehehe