edDy sYrOl

Monday, January 23, 2012

Wawan in Da house

perkenalkan anak pokcik.. eh, caya dop? huhuhuhu... nama dia Mohd Izwan, boleh panggil dengan nama wawan... sweet...

walaupun harini wawan agak kejam dengan aku, siap sepak pipi aku. aku balas balik dengan kiss kat pipi dia. sweet tak? sapa nak kene kiss jadi lah kecik mcm wawan.. LOL.

ni ada video sikit dari wawan. usaha tangga kejayaan dia nak masukkan kunci almari. kesian3x... hehehehe



siapa tak faham aku cakap loghat sabah tu, pepandailah kaw kaw sekalian yaw.

p/s: ada anak ni memang happy (~_~)

5 comments:

hawiz said...

coeml wawan tu gelak..eheee...pastu kiri kt mulut dh ade puting..kt tgn ade botol susu lagi..hahahaahaaa...puting dier cute lor..ade patung...hehehe

aqmahoocyunkqamo said...

ala tomey2...hahahaha

Si GaJus!!!= said...

rindu nyerr ngan anok buoh kiteee...

Edy Fee said...

terselit nugak gambar tuan tanah ngan baby tu hahahah
sama comel- mampu

hyz said...

comey wawan. pakciknyer comey gak cakap sabah.. keh3..