edDy sYrOl

Friday, January 6, 2012

Jom Kira BMI Bloggers


adakah kaw kaw semua ni jenis yg concern tentang BMI? tau tak apa dia BMI? kalau tak tau, meh pokcik ajar camne nak tahu maksud BMI. sila pg google dan taip BMI. keh3x.. kaw rasa nak lempang aku sedas kan?

kaw kaw ley teka tak BMI aku bape? teka lah teka lah.... sebelum beri jawapan, silalah kira BMI bloggers di bawah ini :)



Amier Fekhry
Berat :
76kg Tinggi : 184cm

Link

CikBolatbolat : rahsia

Fiq Fikri
Berat :
76kg Tinggi : 178cm



Hans Hanis : tak ingat


Hawis
Berat :
48kg Tinggi : 170cm



Hydz
Berat :
49kg Tinggi : 167cm



Cikgu KesOm
Berat :
56kg Tinggi : 162cm


Sudirman
Berat :
78kg Tinggi : 182cm



Yazidy
Berat:
56kg Tinggi: 169cm

macam-macam jawapan bukan? ada tak ingat, rahsia pun ade...hehehehe.. ni aku tanya spontan je ni. sampai ada yang hairan.. sorry guys, aku saja nak buat entry sempoi.. hehehhe... so, silalah kira BMI bloggers ini. untuk kira BMI tersebut, meh CLICK SINI ermmm... jelesnya dengan berat badan mereka2 di atas :(

p/s : jawapan BMI aku ialah, dengan ketinggian dan keberatan paling KURENGG berbanding semua jejaka di atas.. so? sedey3.. =.='

9 comments:

amier_fekhry said...

hahaha.. pndai ko ek.. nsb BMI aku healthy.. tp rs mcm gemuk je...

yazidy said...

BMI sayer 19.8.. Ideal!!

CekbOlat-bOlat said...

erkk? abg eddy niii !

Fiq Fikri said...

BMI aku stabil wei,hri tu aku bru pi tgok,huhuuhuhhu lepass ni rasa dh kene jog la ehhe

Hans said...

BMI aku skrg tak stabil....dah gemuk! tu aku rahsia tu...hahahaha

khalila said...

cekbolat, cekbolat... main rahsie2 plak die. heheh

berat dah makin naik... grrrr.... kene jog dah ni. huhu

Rozuan Ismail said...

aku nye normal

hyz said...

pesal katgori lelaki sy paling pendek? waaa x suke... malu pompuan lagi berat dr sy. huh! nyampah!

ABU said...

aku tiada.. kalau aku ada msti aku paling pendek.. tpi bmi aku ok :P