edDy sYrOl

Thursday, January 5, 2012

Lunch : Telur Burger Ayam + Ayam Goreng Madu

Ini telur burger ayam. bunyi cam sedap tak?hehehe... simple saja. pukul 3 biji telur sampai sedikit kembang. ambik burger ayam (daging pun boleh) kemudian cincang halus. goreng burger tadi tapi jangan bagi garing. goreng lite2 saja. masukkan burger yang dah di goreng td ke dalam bekas telur itu. kacau bagi sebati. last sekali, goreng telur tersebut macam buat telur dadar. kalau rajin sediakan sos dia mcm aku buat tu. sweet and sour sos.


Ini ayam goreng madu. hambek ketulan-ketulan ayam. basuh..!!! then. lulurkan dengan madu. letak lah apa-apa perasa kaw kaw suka. perap dalam 10 ke 15 minit cukuplah. lama sangat lapar aku..!! goreng macam biasa. jangan kuatkan api sangat, kang jadi mcm ayam aku kat atas tu. demm... =.='

p/s : inilah ciri masakan orang bujang (~_~) simple

3 comments:

miz felt luver said...

eddy..wahhh...sedap tau,terliur...hehe..aktif ko berbelog ar..rozi ni..*ntah kenal ka tdk lagi*...aku pun baru mo berjinak2 ngan blog ni..ba..klu sudi..jenguk2 la.. http://mizfeltluver.blogspot.com/

Rozuan Ismail said...

pergh,homemade ke.huhu

hyz said...

telo tu nampak wow. ayam nampak errrr no komen. heheh