edDy sYrOl

Thursday, January 5, 2012

Mari ke Sekolah

yesterday, aku di minta oleh akak aku untuk mendaftarkan anak dia ke sekolah. Sekolah Tadika PASTI Al-Firdaus. happy bila tengok anak-anak bersemangat untuk kembali ke sekolah. ini merupakan tahun ke tiga anak menakan aku ni bersekolah. so, tahun depan, bolehlah dia melangkah ke tahun 1. macam-macam ragam yang aku dapat lihat. ceria tu for sure lah (~_~)

yang ditunjukkan oleh anak panah merah tu merupakan anak menakan aku, nama Naqiyyah. suara nyaring ok..!! lihatlah sesi suai kenal mereka, dan Naqiyyah sedang perkenalkan kazen dia (yang beranak panah purple) nama dia Izwan.


lihat pic di atas, budak tu menangis cari umi dia. hehehe... umi dia dah g khoje.. kesian3x.. menangis sampai termuntah ok..



bersepah kasut-kasut dan selipar. adeyyy... inilah sesi pendaftaran budak sekolah yang penuh warna-warni. time ni aku terfikir, alangkah indah kalau masa itu boleh diputarkan semula. bolehlah aku kembali ke zaman kanak-kanak dan merubah banyak perkara yang sememangnya aku ingin sangat terjadi. tapi, itu cuma angan-angan.

buat adik-adik yang masih bersekolah, selamat kembali ke sekolah. hargai masa-masa korang kini. penting bagi kaw kaw semua ye adik untuk mencintai sekolah. zaman sekolah sepatutnya jadi zaman yang menyeronokkan.

p/s: sleepy but i won't sleep.. =.='

4 comments:

Awie Omar said...

Teringat zaman pra sekolah dulu...
dah follow sini
jemputlah ke sini pula
http://awieomar.blogspot.com/2011/02/sedang-diperkemaskini.html

iAmCekbolat said...

kehkehkeh.. wrna wrni gitu ..ohoho

hyz said...

yang beranak panas purple tu apa maksudnyer?

Unknown said...

huhu.seronok murid2 masuk sekolah