edDy sYrOl

Monday, February 6, 2012

Eddy Interview Retis: Amanina si gadis belalang

LinkSi gadis desa duduk di kali
Memancing ikan penuh usaha
Alahai Cik Belalang manis sekali
Semanis nama Amanina Nasuha
Bold
Mari ikuti temu bual borak-borak bersama Amanina Nasuha @ Cik Belalang.

1. Boleh berikan ekspresi anda tentang dunia blog?

Amanina: pada saya,blog adalah medium untuk sese0rg meluahkan perasaan yang ingin di kongsi bersama 0rg lain...luahan perasaan yang lahir dari hati mereka sendiri mungkin juga melalui pengalaman hidLinkup mereka..

2. Adakah personaliti anda di dalam blog menggambarkan personaliti sebenar anda di luar?

Amanina: yup..saya & dlm blog adalah diri saya sendiri..

3. Siapa sahabat anda yang sama-sama berkongsi minat dalam dunia blog?

Amanina: kawan sekelas,boleh kata "geng" laa..nadia ( http://diya-mys0ul.blogspot.com/) & arlina ( http://mrandmrsgembun.blogspot.com/)

4. Pernah tidak kena reject dalam hal cinta?

Amanina: pernah kot...heheheh..:-)))

5. Apa yang anda fikirkan sebelum tidur?

Amanina: tentang kehidupan saya yang akan datang..mcm manalah agak nyer???hmmmm..

6. Apa perkara yang anda tahu, tapi orang lain tak pernah tahu, tapi anda rasa nak orang lain tahu?

Amanina: takde kot..pling tidak p0wn msti sorg akan tahu...hehehe

7. Apakah perkara yang paling anda tak suka bincangkan?

Amanina: bila bersembang mengenai cerita2 omputih..sbb saya tak suka nak tgok cerita omputih..hehehhe..Link

8. Jika anda memiliki wang sebanyak RM 1 juta, anda akan ....

Amanina: saya akan menglangsaikan hutang PTPTN & menguruskan kehidupan ke arah kebaikan & juga untuk ibubapa saya..

9. Siapakah blogger yang anda ingin sangat temui?

Amanina: nak sangat jumpa abg ben ( http://www.benashaari.com/ )
,diana yusof (
http://yanayonet.blogspot.com/ )
,mas ahmad safwan (
http://imas.my/ ),lyssa (http://www.lyssasecret.com/ )

10. Akhir sekali, Ucapan istimewa anda. Silakan.

Amanina: salam kenalan dari saya "CB"aka cik belalang...:-))) selalu lah terbang-terbang di blog saya...nice to kn0w all :-))))))


Link
URL blog Amanina: http://adramycien.blogspot.com/

Ribuan terima kasih ES ucapkan kepada Amanina yang sudi meluangkan masa melengkapi segmen ini. Marilah kita singgah blog cik belalang ni ramai-ramai.

Editor: Eddy Syrol

p/s: emailkan kepada eddy86bloke@gmail.com atau inbox FB eddy syrol untuk sebarang pertanyaan dan pendapat.

6 comments:

Popoi said...

last pict,, nice!

Amanina Nasuha said...

akhirnyerr...macehhh eddy...

Hafiz Saadon said...

wah... ada interview... mcm talk show. cara menarik untuk inrease popularity fellow bloggers!

♥ Cik Zack's ♥ said...

hehehe amanina upenye ^^

Joe_Hans said...

comel jer berkain batek.. :)

CIK CHIPSMORE said...

waahh.. leh siap ader interview lagi..tp yang paling wnaie suke pada soalan n jawapan tentang rm1juta..win..wink..

wanie ader tag blog kamu kat sini..huhu

http://waneey89.blogspot.com/2012/02/blog-bertuah.html